QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
08 iyul 1959-cu il tarixində Gürcüstan Respublikası Bolnisi rayonu Ayorta (Akaurta) kəndində anadan olub. Həmin kənddə orta təhsil alıb. 1978-1983-cü ildə Tbilisi Dövlət Pedaqoji İnstitutunda Azərbaycan dili və ədəbiyyatı; rus dili və ədəbiyyatı ixtisasına yiyələnib. 1984-1986-cı illərdə Marksizm-leninizm Universitetində fəlsəfə ixtisası üzrə təhsil alıb. 1983-1991-ci illərdə Bolnisi rayonu Tapan kənd məktəbində müəllim işləyib. 1987-ci ildə Bakı Dövlət Universitetinin dissertantı olub. 1990-cı ildə “Gürcüstanda Azərbaycan dilli mətbuatda ədəbiyyat məsələləri”mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə edib, filologiya elmləri namizədi (filologiya üzrə fəlsəfə doktoru) alimlik dərəcəsi alıb. 1991-1992-ci illərdə Bakı şəhərində Abdulla Şaiq mənzil muzeyində baş mühafiz vəzifəsində çalışıb. 1991-1995-ci illərdə Azərbaycan MEA Milli Münasibətlər İnstitutunda “Milli-mədəni və etnodil prosesləri” şöbəsində elmi işçi vəzifəsində çalışıb. 1995-2002-ci illərdə AMEA Beynəlxalq Münasibətlər İnstitutunda “Azərbaycan diasporu” şöbəsinin müdiri vəzifəsində işləyib. 1991-1992-ci illərdə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin nəşri “Yurd” jurnalında tərcüməsi kimi çalışıb. 1994-1999-cu illərdə Bakı Sosial İdarəetmə və Politologiya İnstitutunda baş müəllim işləyib. 1996-2005-ci illərdə Xəzər Universiteti Humanitar Elmlər fakültəsinin dekan referenti kimi çalışıb. 2005-2006-cı illərdə Azərbaycan Müəllimlər İnstititunun “Pedaqogika” kafedrasının baş müəllimi, sonra dosent kimi fəalliyyət göstərib. 2006-2011-ci il tarixlərdə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda “İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası” fakültəsində dekan, 2011-2012-ci il tarixlərdə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda “Filologiya və təhsildə sosial- psixoloji xidmət” fakültəsində dekan vəzifəsində çalışıb. 2012-2015-ci il tarixlərdə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda tədris işləri üzrə prorektor kimi fəaliyyət göstərib. 2012-ci il Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Salyan filialında, 2013-2014-cü ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Gəncə filialında direktor vəzifəsini icra edib. 2016-2017-ci il tarixlərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində “Təhsilin keyfiyyətinin artırılması və monitorinqi” bölməsinin müdiri olub. 2017-2019-cu il tarixlərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin “Musiqi, təsviri incəsənət, fiziki tərbiyə və gənclərin çağırışaqədərki hazırlığı” fakültəsində dekan müavini işləyib. 2019-cu il fevral ayından Azərbaycan Dövlət Universitetinin “Ədəbiyyat” kafedrasının müdiri vəzifəsində çalışır. Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasısının 23 noyabr 2009-cu il (protokol № 30-k) tarixli qərarı ilə dosent elmi adı alıb. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Kollegiyasının 08.12.2009-cu il tarixli T-309 №-li qərarı ilə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu pedaqoji fakültənin dekanı dos.Razim Əli oğlu Məmmədov yüksək ixtisaslı kadrların hazırlanması sahəsindəki xidmətlərinə görə Fəxri Fərmanla təltif edilib. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin 17 dekabr 2021- ci ildə imzaladığı Sərəncamına əsasən “Tərəqqi” medalı ilə təltif olunub.
İki monoqrafiya, bir dərs vəsaiti, bir metodik vəsait, iki fənn proqramı, yetmişdən çox elmi məqalənin müəllifidir.
Razim Məmmədov
Ədəbiyyat kafedrasının müdiri
Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
- 2020-ci ildə “İlin müəllimi” – media mükafatı.
- 2020-ci ildə “Zəfər” fəxri mükafatı – KİV-nın keçirdiyi sorğuya əsasən müstəqil Azərbaycan Respublikasının inkişafındakı xidmətlərinə, Zirvədəki Azərbaycanlılar kitabındakı əhatəli məqaləsinə görə və Zəfər günü münasıbətilə.
- 2020-ci ildə “Zəfər yolu” fəxri mükafatı – KİV-nın keçirdiyi sorğuya əsasən müstəqil Azərbaycan Respublikasının inkişafındakı xidmətlərinə və Zəfər Yolunda Azərbaycan kitabındakı əhatəli məqaləsinə görə.
- 2020-ci ildə “Zirvədəki Azərbaycanlı” fəxri mükafatı – KİV-nın keçirdiyi sorğuya əsasən Ulu Öndər Heydər Əliyev ideyalarının sadiqliyinə, müstəqil Respublikamızın inkişafındakı xidmətlərinə və “Zirvədəki Azərbaycanlılar” III hissə kitabındakı əhatəli məqaləsinə görə.
-
Топоними Геокчайского района Азербайджана овразованные лексическими морфологическими спосабами. Ученые записки. Таврического национального Университета им.В.И.Вернадского. Научный журнал. Серия «Филология. Социальные коммуникации». Том. 25(64). № 2, ч. 2. Симферополь, 2012. (məqalə)
-
Dilçiliyə giriş – Ümumi dilçilik proqramı. Bakalavr hazırlığı üçün proqram, ADPU-nun nəşri, Bakı, 2015. (proqram)
-
Coğrafi nomenli Azərbaycan toponimləri. Ulu öndərin anadan olmasına həsr olunmuş “Ulu öndər Heydər Əliyev irsində multikultural və tolerant dəyərlər” mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın Materialları”. II hissə, Bakı, 3-5 may, 2016. (məqalə)
-
Türk mənşəli arxaik apelyativli Azərbaycan toponimləri. ADU-da keçirilən “Xarici dillərin tədrisinin aktual problemləri” mövzusunda Respublika Elmi-Praktiki Konfransının Materialları, Bakı, 5-6 may, (məqalə)
-
“Kitabi-Dədə Qorqud” dastanında işlənmiş “alp” apelyativli “Alpout” toponiminin etimoloji əsasi kimi. Mədəniyyət.Az jurnalı. Bakı, 2016. (məqalə)
-
Fitotoponimlərin leksik-semantik xüsusiyyəti. AMEA – “Tədqiqlər” jurnalı №2, Bakı, 2016. (məqalə)
-
Azərbaycan onomalogiyasının əsasları. Bakı, ADPU nəşri, 2016. (dərs vəsaiti)
-
Böyük alimin işığında. Böyük alim və görkəmli ictimai-siyasi xadim Həsən Mirzəyev-90. Bakı, 2017. (məqalə)
-
Arap apelyativlərinə görə şəkillənmiş Azərbaycan toponimləri. Türkiyə Cümhuriyyətinin Giresun şəhərində keçirilən “Karadeniz. 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi”, Giresun, 2019. (tezis)
-
Azərbaycan dilindən praktikum. Bakalavr hazırlığı üçün proqram, ADPU-nun nəşri, Bakı, 2015.(proqram)
-
Azərbaycan dili tarixi. Bakalavr hazırlığı üçün proqram, ADPU-nun nəşri, Bakı, 2016. (proqram)
-
Azərbaycan yer isimləri. BDU-da keçirilən Böyük Azərbaycan şairi Molla Pənah Vaqifin 300 illik yubileyinə həsr olunmuş “M.P.Vaqif və Müasirlik” mövzusunda Respublika Elmi-Praktik Konfransının Materialları, Bakı,2017.(məqalə)
-
Arxaik fars apelyativli Azərbaycan toponimləri. BDU-da keçirilən Böyük Azərbaycan şairi və dramaturqu Hüseyn Cavidin 135 illiyinə həsr olunmuş “Hüseyn Cavid və çağdaş Azərbaycan filologiyası” mövzusunda Respublika Elmi Konfransının Materialları, Bakı, 2018. (məqalə)
-
Oronimlərin leksik-semantik xüsusiyyətləri. “Xudafərin”. Emi-ədəbi kultürəl dərgi.Tehran, 2018.(məqalə)
-
Ərəb apelyativli Azərbaycan toponimləri. Qərbi Kaspi Universitetində keçirilən “Xalqın keçmiş tarixi, etnogenezi, sosial əlaqələrinin öyrənilməsində onomastik vahidlər” mövzusunda Respublika Elmi Konfransının Materialları, Bakı, 2019. (məqalə)
-
İmadəddin Nəsiminin dilində arxaik morfemlər. TURAN-SAM:TURAN Araşdırmalar Merkezi. Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi. Türkiye, 2019. (məqalə)
-
Arap apelyativli kelimelerin Azərbaycan toponimlərində izləri. Türkiyə Cümhuriyyətinin Samsun şəhərində keçirilən “Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi”, Samsun, 2019.(məqalə)
-
Mırtı, Yekəxana, Yalman və Potu//Potubəyli oykonimlərinin etimologiyası. Görkəmli dilçi alim, müasir Azərbaycan əlifbasının müəllifi Afad Qurbanovun 90 illiyinə həsr olunmuş “Müasir dilçiliyin aktual problemləri”. Beynəlxalq Elmi Konfransın Materialları. Bakı, 2019.(məqalə)
-
Arap apelyativlərinə görə şekillənmiş Azərbaycan toponimləri. Türkiyə Cümhuriyyətinin Giresun şəhərində keçirilən “ Karadeniz. 1. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi”, Giresun, 15-17 mart, 2019. (məqalə)
-
Sintaktik üsulla yaranan Azərbaycan toponimləri. Linqvistika Problemləri. Beynəlxalq Elmi Jurnal. Cild 1, №1, Bakı, 2020. (məqalə)
-
Türk kökenli toponimlərin Kafkas arealı. Казанский Федералъный Университет. Институт филологии и межкультурной коммуникации Институт Каюма Насыри.Совершенствование методики обучения языкам:Плошадка обмена прогрессивной практикой материалы IV Международного Научно-Методического онлайн-семинара. Казань – Нур-Султан – Измир, 2020. (məqalə)
-
Nəsiminin dilində arxaikləşən feilin əmr şəkli və izafət birləşmələri- Linqvistika Problemləri. Beynəlxalq Elmi Jurnal. Cild 1, №4, Bakı, 2020. (məqalə)
-
Türk dünyasında Baydar, Çol//Çullu və Ləkit etnotoponimlərinin arealları. International European Conference on interdisciplinary scientfic researches. Comrat State University. Comrat Moldova, 2021. (məqalə)
-
Caucasus area of toponyms of turkish origin. Совершенствование методики обучения языком: площадка обмена прогрессивной практикой. Казанский Федеральный Университет. Институт филологии и межкультурной коммуникации ноц «Институт КаюмаНасыри». Материалы V Международного Научно-Методического онлайн-семинара. Казань – Баку – Измир – Уфа, (məqalə)
-
Dilimiz mənəviyyatımızdır. Humanitar Elmlərin İnkişaf Strategiyası Respublika Elmi Konfransı. Konfrans Materialları. Bakı, 2021. (məqalə)
-
“Alp” apelyativli Alpout toponimi, Axtarışlar, cild 17 AMEA, Naxçıvan bölməsi, 2021. (məqalə)
-
Şimal-qərb zonasının bəzi oykonimlərinin leksik-semantik xüsusiyyətləri. Linqvistika probelmləri. Beynəlxalq elmi jurnal. Cild 2, №2, Bakı, 2021.
-
Лексико-семантические характеристики оронимов. «Вестник Национального Технического Университета Украины». Киевский Политехнический Институт серия: Филология, 2021. (məqalə)
-
Ziyalı ömrü.Göyçə gölü üzərində xəfif duman. Bakı, 2021. (məqalə)
-
Həsən Mirzəyev yaradıcılığında Dərələyəz toponimləri. Linqvistika Problemləri. Beynəlxalq Elmi Jurnal. Cild 2, №4, Bakı, 2021 (məqalə)
- Rus məktəblərində Azərbaycan dilinə aid yeni metiodik vəsait. “Azərbaycan dili və ədəbiyyat tədrisi” jurnalı, 1988, №4, s.65-67.
- Azərbaycan dilindən sinifdənxaric işlər. “Azərbaycan dili və ədəbiyyat tədrisi” jurnalı, 1989, №4, s.28-31.
- Təlim rus dilində olan məktəblərdə Azərbaycan dilindən sininfdənxaric işlərin təşkili .Azərb. ETPEİ-nin aspirant və dissertantlarının elmi konfransının tezisləri. Bakı 1992. Yanvar.
- Təlim rus dilində olan məktəblərdə Azərbaycan dilindən sinifdənxaric işlərin təşkili baxımından məktəb təcrübəsinin təhlili.Azərb. ETPEİ-nin aspirant və dissertantlarının elmi konfransının tezisləri. Bakı 1992. May.
- Oxu mətnlərinin yeri və rolu. BDU-nun “Dil və ədəbiyyat” jurnalı. Elmi əsərlər. VIII buraxılış. Bakı 1994.
- Tədrisində tarixilik prinsipinin tətbiqi və istifadə imkanları. BDU-nun “Dil və ədəbiyyat” jurnalı. Elmi əsərlər. I buraxılış. Bakı 1995.( şərikli)
- I sinfə uşaq bağçasından və ailədən gələn uşaqların hazırlıq səviyyəsinin müqayisəli təhlili. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, 2003, №2. Səh 42-47.
- Pedaqoji kadrların yenidən hazırlanmasına dair. “Təhsil, mədəniyyət və incəsənət” jurnalı 2003, № 2. Səh. 54-57.
- Azərbaycan dili müəllimlərinin ixtisasartırma təhsiliə aid kurrikulum nümunəsi. “Təhsil, mədəniyyət və incəsənət” jurnalı 2003, № 3. Səh. 21-24.
- Müəllimlərin ixtisasartırma təhsilində sifariş-təklif prinsipinin nəzərə alınması. Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi əsərləri. 2004
- Təhsil menecerlərinin hazırlanması və ixtisasının artırılması üzrə işin sistemi. Pedaqoji elmlər təhsilin xidmətində. Bakı 2009. s.h. 277-281.
- Fasiləsiz təhsilin əsasları. Təhsilin müasir problemləri. Bakı 2004. Səh. 299-301.
- Əlavə təhsil yeni mərhələdə. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, 2010, №4. Səh 18-22.
- Fəal təlimin metodlarının səciyyəvi xüsusiyyətləri. BDU-nun «Dil və ədəbiyyat» Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal.2016, №4, s.321-323;
- V sinif Azərbaycan dili fənni üzrə məzmun xətləri və məzmun standartları.Pedaqoji Universitetin Xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji elmlərseriyası. 2016, №2, s.92-98.
- Nitq mədəniyyəti dilçiliyin sahəsi, natiqlik isə sənətdir. Məktəbəqədər və ibtidaitəhsil. 2016, №4, s.20-24;
- Linqvistik təhlilə dair etüdlər. BDU-nun «Dil və ədəbiyyat»Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal.2017,№1, s.297-300;
- İbtidai sinif müəllimi peşəsinə yeni münasibət. Pedaqoji Universitetin Xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji elmlər seriyası. 2017, №2, s.102-107.
- Azərbaycan dili dərslərində nitqin sinonim və antonimlərlə zənginləşdirilməsi imkanları. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil. 2017, №2, s.50-53
- Azərbaycan dilinin tədrisi metodikasi fənni üzrə realliqlar və pespektivlər. BDU-nun “Dil və ədəbiyyat”. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, 2018,№1, s. 324-325.
- Azərbaycan dilinin tədrisinin aktual problemləri . proqram. ADPU-nun nəşri, Bakı 2018, 19 s. (N. Cəfərova ilə birgə)
- İbtidai siniflərdə yazı işlərinə dair yeni vəsait. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil. 2018,№ 2., s.71
- Pedaqoji kadr hazırlığına yeni yanaşma. BDU-nun “Dil və ədəbiyyat”. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, 2019, №1 s.317-320
- Düzgün ünsiyyətin qurulmasında dinləmə və anlamanın rolu. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil. 2019, №3, s.50-52
- S.Abbasova. Onomastik vahidlərin etimoloji kökü. Linqvistika problemləri Cild1, №3, 2020 səh.46-53
- V.Qurbanov., S.Abbasova. Linqvistik paradokslar: nəzəriyyə və təcrübə.Linqvistika problemləri Cild4, №4, 2020 səh.43-49
- S.Abbasova, S. Abdullayeva. Nitq mədəniyyəti dilçiliyin müasir problemlərindən biri kimi. Dil və ədəbiyyat.Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal 1(113), Bakı 2020, səh.310-313
- P.Paşayeva, S. Abbasova. İbtidai siniflərdə nitq inkişafına dair. Dil və ədəbiyyat.Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal 2(114), Bakı 2020, səh.177-180
- S. Abbasova, N.Abdullazadə. Ali təhsildə kompetensiya əsaslı yanaşma. Dil və ədəbiyyat.Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal 1(115), Bakı 2021, səh. 181-183
- S.Abbasova. İbtidai sinif şagirdlərinin nitq inkişafına təsir edən amilər. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil.Elmi-metodik jurnal. Bakı, 2021, №2/235
- S.Abbasova. Qoy ölüm sevinməsin.Göyçə gölü üzərində xəfif duman. Bakı, ADPU nəşriyyatı, 2021
- Abbasova, P.Paşayeva. Nizami Gəncəvinin “Sirlər Xəzinəsi” poemasında işlənən onomastik vahidlərinin linqvistik xüsusiyyətləri. Bakı, ADPU, 2021
- Abbasova, P.Paşayeva. Nitq fəaliyyətinin müxtəlif növlərinin tədrisi.Linqvistika problemləri. Cild 3, №1, 2022, səh 35-46
- Təlim rus dilində olan məktəblərin I-XI sinifləri üçün proqram.
- Təlim rus dilində olan məktəblərin II sinfində Azərbaycan dili dərslərinin təşkilinə dair. Metodik tövsiyə. Bakı 1990.
- Təlim rus dilində olan məktəblərdə Azərbaycan dilindən sininfdənxaric işlərin təşkili.Metodik tövsiyə. Bakı 1992.
- Azərbaycan dili və ədəbiyyatdan testlər. Bakı 1994.
- Orta ümumtəhsil məktəblərinin V-XI sinifləri üçün Azərbaycan dili və ədəbiyyatdan proqram materiallarının planlaşdırılması. (1996-1997- ci dərs ili üçün) Bakı 1996 (şərikli)
- Pedaqoji biblioqrafiya. Bakı, 2009.
- Orfoqrafiya və orfoepiya üzrə proqram. Bakalavr hazırlığı üçün proqram. Bakı 2015.
- Azərbaycan dili və nitq mədəniyyəti. Kitab. (Şərikli) Bakı, Müəllim, 2018. 184 s.
- Power of the word. The daily observer qəzeti, 13 sentyabr 2019
-
Müəllimlərin beynəlxalq seminarı. 1 dekabr, 2018
-
İnternational leaders forum in education –II, 18-23 iyun, 2019
-
The presentation skills & self-expression, 9 iyun, 2019
-
The presentation skills & self-expression workshop, 9 iyun, 2019
-
Effective teacher – student communication, seminar, 23 fevral, 2019
-
İnternational program in education, 20-24 mart, 2019
-
Afad Qurbanovun 90 illik yubileyinə həsr olunmuş “Müasir dilçiliyin aktual problemləri” beynəlxalq elmi konfransı, 6-7 iyun, 2019
-
The role of woman in the development education, 16 mart, 2019
-
Abbasova.Şagird nitqinin inkişafında dinləmə və anlamanın rolu. Azərbaycan dili və ədəbiyyat tədrisi.Elmi-metodik jurnal. 2019. №3-4 səh. 89-100
-
Vokativlərin poetik nitqdə tarixi, mədəni-estetik imkanlarının dəyərləndirilməsi.AL FARABI
-
8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
-
held in July 21-22, 2020 in Almaty, Kazakhstan
-
Compatibility on new teacher training programs to education and training principles. 6th International GAP SOCIAL SCIENCES Congress .December 4-6, 2020, Sanliurfa-Turkey
-
Büyük Azerbaycan şairi Nİzami Gencevi uluslararası kongresi.25-29 TEMMUZ 2021, Bursa-Türkiye.
-
4th International Nowruz Conference on Scientific Research.March 18-21, 2021 / Karabagh, Azerbaijan
-
Formation of academic integrity skills in the educational process (6 hours). Viktor Sychenko, Olha Vsyostka. Dnipro, Ukraine. October, 27-29, 2021
-
For patrician in the training course entidled “Quality Assurance Standarts for Civic Education Higher Education” . That was organized within the Civic Education Week by EENCE Network, in partnership with Adult Education Association, on October 13, 2021 Baku, Azerbaijan
-
For participation in the training course entitled “Innovative pedagogical theoretical and practical aspects” .That was organized within the Civic Education Week by EENCE Network, in partnership with Adult Education Association on October 14, 2021
-
For participation in the training course entitled “Implementation of standarts in the process”. That was organized within the Civic Education Week by EENCE Network, in partnership with Adult Education Association on October, 15, 2021
-
For participation in the training course entitled “Citizenship and patriotic teaching in preschool education” That was organized within the Civic Education Week by EENCE Network, in partnership with Adult Education Association on October 15, 2021
-
I dərəcəli diplom - Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, 2003.
-
Fəxri Fərman – Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı şəhər Təhsil İdarəsi, 2007.
-
Fəxri Fərman – Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlarİttifaqı Respublika Komitəsi, 2009. Respublikası Təhsil Nazirliyinin fəxri fərman və mükafatları.
-
Fəxri Fərman - Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Kollegiyası, 2009.
-
“Tərəqqi” medalı – Azərbaycan Respublikası Prezidenti İlham Əliyevin Sərəncamına əsasən, 2021.
ÜLVİYYƏ HACIYEVA
(filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Xarici Dillər Mərkəzinin müdiri )
Ülviyyə Davud qızı Hacıyeva 13 yanvar 1980-ci ildə Naxçıvan MR Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur. 1986-cı ildə Naxçıvan şəhər Hüseyn Cavid adına 5 saylı orta məktəbdə ibtidai təhsilə başlamış, 1992-ci ildə isə Həmidə xanım Məmmədquluzadə adına Naxçıvan şəhər “Xanım Qızlar Pansionu”na keçirilmiş, 1997-ci ildə oranı fərqlənmə attestatı ilə bitirmişdir.
1997-ci ildə Azərbaycan Dillər Universitetinin “Regionşünaslıq” fakültəsinə daxil olmuş, 2001-ci ildə oranı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Elə həmin ildə Azərbaycan Dillər Universitetinin Magistratura şöbəsinin “Dilşünaslıq” ixtisasına daxil olmuş, 2003-cü ildə oranı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Magistraturada təhsil aldığı illərdə Azərbaycan Dillər Universitetinin “Dil tarixi” kafedrasında baş laborant, 0,5 ştat müəllim kimi çalışmışdir.
2005-ci ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin “Xarici dillər” (indiki Xarici Dillər Mərkəzi) kafedrasının müəllimidir. 2008-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində 1002.19- “Dil Nəzəriyyəsi” ixtisası üzrə dissertant olmuş, 2009-cu ildə kafedrada baş müəllim vəzifəsinə təyin olunmuşdur. 2011-ci ildə AMEA-nın Nəsimi adına Dilçilik İnstitutunda filologiya üzrə fəlsəfə dokrotu elmi dərəcəsi almaq üçün “İşlənmə dairəsinə görə fərqlənən söz qrupları (Azərbaycan və ingilis dillərinin materialları əsasında)” adlı dissertasiya müdafiə etmiş, 2012-ci ildə filologiya üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almışdır. 2016-ci ildən ADPU-nun “İngilis dili və onun tədrisi metodikası” (Xarici Dillər Mərkəzi) kafedrasının dosentidir.
2009-cu ildən 2019-cu ilə qədər Filologiya fakültəsi Tədris Metodiki Şurasının üzvü, 2011-ci ildən Filologiya fakültəsi Elmi Şurasının üzvüdür. 2019-cu ilin mart-oktyabr aylarında Filologiya fakültəsi TEC-nin sədri olmuş, 2020-ci ildən ADPU-nun Elmi Şurasının üzvüdür. 2019-cu ilin noyabr ayından ADPU-nun Xarici Dillər Mərkəzinin (kafedra) müdiridir.
Azərbaycan Respublikası Prezidenti İlham Əliyevin 17 dekabr 2021-ci ildə imzaladığı sərəncamla təhsildə göstərdiyi xidmətlərinə görə “Tərəqqi” medalına layiq görülmuşdür.
4 dərs vəsaiti, 1 test toplusu, 1 metodik vəsait, 13 proqram, 17 tezis, Respublika daxilində çıxan jurnallarda 36, Respublikadan kənarda isə 12 məqalənin müəllifidir.
Ailəlidir, 2 övladı var.
Beynəxalq Sertifikatları:
1.IELTS (academic)- overall band score 6, CEFR level B2
2.Teaching Knowledge Test (TKT) Module 1-band 3
3.Teaching Knowledge Test (TKT) Module 2-band 3
4.Teaching Knowledge Test (TKT) Module 3-band 3
5.Interactive Education in University System, IAE PARIS Sorbonne Business School