Mahirə Nağı qızı Hüseynova
ADPU, Müasir Azərbaycan dili kafedrasının professoru,
filologiya elmləri doktoru,
ADPU-nun Beynəlxalq əlaqələr üzrə prorektoru
İş ünvanı və telefonu: Ü. Hacıbəyov 68, +(994) 598-43-56
Qısa bioqrafik məlumat
- 1960-cı il ildə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Babək rayonunun Sust kəndində anadan olub.
- 1978- ci ildə Abşeron rayon Novxanı qəsəbəsi 1 saylı orta məktəbi bitirib.
- Evlidir. Üç övladı var.
- Ev ünvanı: Bakı şəhər, Nərimanov r., Ə.Rəcəbli 5 A.
Təhsili, elmi dərəcəsi və elmi adı
- Ali təhsillidir. 1984-cü ildə ADPU-nun filologiya fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirib.
- 2013- ci ildə filologiya üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsinə layiq görülmüşdür.
- 2017-ci ildə filologiya elmləri doktoru elmi dərəcəsinə layiq görülmüşdür.
- 2018-ci ildə professor elmi adına layiq görülmüşdür.
Əmək fəaliyyəti
- 1984-cü ildən 2004-cü ilədək Abşeron rayon Mehdiabad qəsəbə 1 saylı orta məktəbdə Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi vəzifəsində işləmişdir.
- 2004-cü ildən 2009-cu ilədək Bakı şəhəri N. Nərimanov rayonundakı G. Əsgərova adına 43 saylı BMLK –da Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi vəzifəsində işləmişdir.
- 2009-cu ildən ADPU-nun Müasir Azərbaycan dili kafedrasının müəllimi, 2014-cü ildən baş müəllim, 2015-ci ildən həm Müasir Azərbaycan dili kafedrasının dosenti, həm də həmin ildən kafedranın müdiri vəzifəsinə seçilmişdir.
- 2018-ci ildən Müasir Azərbaycan dili kafedrasının professoru, 2018-ci il dekabr ayının 10-dan ADPU-nun Filologiya fakültəsinə rəhbərlik edir.
- 2021-ci ildən ADPU-nun Beynəlxalq əlaqələr üzrə prorektoru vəzifəsində çalışır.
Apardığı dərslər
Müasir Azərbaycan dili;
Müasir Azərbaycan dilinin fonetikası;
Müasir Azərbaycan dilinin leksikologiyası;
Müasir Azərbaycan dilinin morfologiyası;
Müasir Azərbaycan dilinin sintaksisi;
Yetişdirdiyi mütəxəssislər
5 magistr dissertasiyasının,
10 fəlsəfə doktorluğu
3 elmlər doktorluğu dissertasiyasına elmi rəhbərlik edir.
Elmi yeniliklər
İlk dəfə Qərbi Azərbaycanın Dərələyəz mahalının aşıq və el şairlərinin yaradıcılığının dil və üslub xüsusiyyətlərini araşdırmış, dolğun elmi nəticələr əldə etmişdir.
Fəxri adlar və Mükafatlar
- 2003. “İlin ən yaxşı müəllimi”
- 2004. Azərbaycan Respublikasının “Qabaqcıl təhsil işçisi” döş nişanı.
- 2007.“Qızıl qələm” Media Mükafatı Laureatı
- 2018 “İlin Alimi” Media Mükafatı Laureatı
- 2021 “Əməkdar müəllim” fəxri adı
Tədqiqat sahəsi
- Azərbaycan dilinin üslubiyyatı.
Döş nişanı və təltiflər
Həmkarlar İttifaqı hərəkatında xidmətlərinə görə Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqının “Yubiley döş nişanı” ilə təltif edilib
Azərbaycan Vətən Müharibəsi Veteranlar İctimai Birliyi tərəfindən “Milli Ordu” medalı ilə təltif edilib;
Elmi jurnalların təsisçisi və baş redaktorluğu
- “Linqvistika problemləri” beynəlxalq elmi jurnalının təsisçisi və baş redaktorudur.
- “Filoloq” qəzetinin təsisçisi və baş redaktorudur.
- “Türkologiya” Beynəlxalq Elmi jurnalının redaksiya heyətinin üzvü;
- “Elmi iş” beynəlxalq elmi jurnalının redaksiya heyətinin üzvü;
- “Türk filologiyası” elmi jurnalının redaksiya heyətinin üzvü;
Son bir ildə beynəlxalq seminar, simpozium və konfranslarda iştirakı
- III Beynəlxalq Türk Dünyası Araşdırmaları Simpoziumunda;
- Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransında;
- Doktorantların və Gənc Tədqiqatçıların XVI Respublika Elmi Konfransında;
- 13-cü Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimlər Kongresində;
- Bakı Slavyan Universiteti, VI Beynəlxalq Elmi Konfransında;
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, “I Türkoloji Qurultayın Türk xalqlarının mədəni-mənəvi birliyinin yaradılmasında rolu” Respublika elmi-praktik konfransında;
- AMEA-nın Nəsimi adına Dilçilik İnstitutu. Müasir Dilçiliyin Aktual Problemləri Beynəlxalq Elmi Konfransında;
- Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Konfransında.
- Tatarıstan Respublikası, Kazan Federal Universiteti. Beynəlxalq Türkoloji Elmi Konfransında.
- Həsən Mirzəyev-95 Beynəlxalq Elmi Konfransın təşkilatçısı
Seçilmiş elmi məqalələri
- “Сравнительное исследование причастия в тюрксkих языках (на основе исследований профессора Г.Мирзоева)”. Хабаршы, Вестник филология сериясы, Серия филологическая, Алматы, 2010, № 1-2.
- “Об исследованиях проф. Гасана Мирзоева, посвященных категории переходности и непереходности глагола”. Известия Таврического националь-ного Университета им.В.И.Вернадского.Научный журнал Серия Филоло- гия. Симферополь, 2010 Том 23 (62).№3.
- “Лингвистические исследования Гасана Мирзоева и их значение для современной тюркологии”. Материалы III Международной научной конференции. Нальчик, 17ноября 2010 г.
- “Фонологические повторы на языке ашугов народных поэтов Азербайджана в XIX-XX веках (по округу Даралаяз)”. Московский Государственный Лингвистический Университет. Вестник. МГЛУ. Москва 2014. №3 (661).
- “Стилистическая форма выражения диалектизмов в творчестве Азербайджанских ашугов и народных поэтов XIX-XX веков (по материалам Даралаяз)”. Научные исследования в сфере гуманитарных наук: открытия XXI века Пятигорск 2015
- “Literární prostředí ašyghů a lidových basníků Ázerbájdžánu XIX – XX století: zdroje myšlenek a poetická inika prožitých lidem tragedií”. Charles University Prague, ACSC,bulletin. Çeletna 20, Post index 11000, Praha
- “Поэтическая позиция и информационные возможности зоонимов”. Московский Государственный Лингвистический Университет. Вестник. МГЛУ. Москва 2015 г. Магнитогорск, пр. Ленина, 114, ауд. 23
- “Azerbaycan ozan el şairlerinin eserlerinde hidronimlerin üslubi, sanatsal,ahlaki açıdan özellikleri”. Adıyaman Universiteti , 17 sayı Asos İstanbul 2015.
- “XIX-XX centuries, language and style features of the ashik and folk poets creativity – according to Daralayaz region of the Western Azerbaijan”. Journal Papers on language and literature. Vol.23. No:4. 2016. USA Southern Illinois University.
- On the origin of the names of some Azerbaijani dishes and drinks. British Journal for Social and Economic Research. Volume 3, Issue 2, April 2018
- Çağdaş türk ləhcələrində yemək adları. Tatarıstan Respublikası, Kazan Federal Universiteti. 26 aprel 2018-ci il
- Language contacts of azerbaijani and kazakh turkic languages (on the basis of azerbaijanian dialectologist, academician mammadaga shiraliyev’s creative works) Qazaxıstan, Nur-Sultan, dekabr 2019-cu il
- Bashkir mythological meetings in the study of F.G. Khisamitdinova. Başqırdıstan, Ufa, yanvar 2020-ci il
Kitablar. Ulu öndərimizə məhəbbət ruhunda. Bakı: “Təknur” nəşriyyatı, 2008
1. Ulu öndərimizin natiqlik məharəti. Bakı: “Avropa” nəşriyyatı, 2009
2. Ulu öndərimizin natiqlik məharəti xalqımızın ən böyük sərvətidir. Bakı: “Avropa” nəşriyyatı, 2011
3. Alim təfəkkürünün itiliyi (monoqrafiya). Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2013
4. Dərdi dərin Həsən Mirzə. Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2013
5. Azərbaycan poeziyasında “Dağ” obrazı. Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2013
6. Ədəbiyyatşünaslığa xidmət əzmi ilə (Çapar Kazımlı ilə birgə). Bakı: Elm və təhsil” nəşriyyatı, 2013
7. Həsən Mirzəyev və Azərbaycan dilində fel. (seçmə fənn), (proqram). Bakı: ADPU-nun mətbəəsi, 2014
8. Həsən Mirzəyəvin yaradıcılığnda filologiya məsələləri (metodik vəsait). Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2014
9. Muxtar Hüseynzadə və Azərbaycan dilinin morfologiyası. (seçmə fənn), (proqram). Bakı: ADPU-nun mətbəəsi, 2014
10. Əbdüləzəl Dəmirçizadə və Azərbaycan dilinin fonetikası. (seçmə fənn), (proqram). Bakı: ADPU-nun mətbəəsi, 2014
11. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində “Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə yenidənhazırlanma təhsili üçün. (proqram). Bakı: ADPU-nun mətbəəsi, 2016
12. Aşıq və el şairlərinin fonopoetikası (monoqrafiya). Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2015
13. XIX-XX əsrlər Azərbaycan aşıq və el şairlərinin yaradıcılığında onomastik vahidlərin linqvopoetikası (Dərələyəz mahalı üzrə). ADPU-nun nəşriyyatı, 2015
14. Müasir Azərbaycan dili: Aşıq və el şairlərinin yaradıcılığında dialektizmlərin öyrədilməsinə dair (Dərələyəz mahalı üzrə), (metodik vəsait). Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2015
15. Aşıq və el şairlərinin leksikası (monoqrafiya). Bakı: ADMİU, 2016
16. Aşıq və el şairlərinin üslubi frazeologiyası (monoqrafiya). Bakı: Afpoliqraf mətbəəsi, 2017
17. Aşıq və el şairlərinin üslubi sintaksisi (monoqrafiya). Bakı: Afpoliqraf mətbəəsi, 2017
18. Müasir Azərbaycan dili: Punktuasiya məsələləri (dərs vəsaiti).Bakı: Afpoliqraf mətbəəsi, 2017
19. Aşıq və el şairlərinin üslubi morfologiyası. (monoqrafiya). Bakı: Afpoliqraf mətbəəsi, 2017
20. Aşıq və el şairlərinin poetikası. Bakı: 2017
21. Üslubi morfologiya. ADPU-nun mətbəəsi. Bakı: 2018
22. Müasir Azərbaycan dili: Aşıq və el şairlərinin yaradıcılığının dil, üslub xüsusiyyətləri. (Dərələyəz mahalı üzrə) Bakı: 2018
23. XIX-XX əsrlər Azərbaycan aşıq və el şairlərinin əsərlərinin linqvistik təhlili (dərs vəsaiti). Bakı: “Avropa” nəşriyyatı, 2018
24. Azərbaycan dilinin yemək və içki adlarının tarixi-etimoloji lüğəti. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2018
25. Dilin elmi və estetik problemləri. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2019
26. Missiya. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2019
27. Azərbaycan dilçiliyində ümumtürk dillərinin dialekt və şivələrinin müqayisəli aspektdə tədqiqi məsələləri. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2019
28. Mənim anam. (şeirlər) Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2006
29. Su at dalımca, ana. (şeirlər) Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2006
30. Ana sevgisindən doğan nəğmələr. Bakı: “Avropa” nəşriyyatı, 2008
31. Yaşadacaq anam məni. (şeirlər). Bakı: “Qismət” nəşriyyatı, 2009
32. Ana kəndim Xalxalım. Bakı: “Avropa” nəşriyyatı, 2010
33. Ömrün çıraqdır sənin. Bakı: “Avropa” nəşriyyatı, 2010
34. Sözün hikməti. (şeirlər) Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2012
35. Analı dünyam. (şeirlər) Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2015
36. Haqqa çağıran səs. (şeirlər) Bakı: “Vətən” nəşriyyatı, 2015
37. Bayatılar. Bakı: “Apostroff” nəşriyyatı, 2015
38. Bayatılar və üç şeir. Bakı: “Apostroff” nəşriyyatı, 2015
39. Ruhuna beşiksə, tanı, Vətəndir. Bakı: Afpoliqraf mətbəəsi, 2017
40. Onun daş nağılı. Bakı, 2020, 412
41. Ozan və halk şairlərinin poetikası. Ankara 2020.171 s.
42. Salam olsun. Bakı, 2020.144 s.
43. Ümumtürk dilləri dialekt və şivələrinin qarşılıqlı inteqrasiyası. Bakı, 2020. 599 s.
44. Yanından keçmə dağların... Bakı, 2021, 312 s.
45. Lövbər adam. Bakı, 2022, 255 s.
46. Biblioqrafiya, Bakı, 2022, 317 s.
47. Sözün və əməlin yaratdığı tarix. Bakı, 2022, 407 s.
48. Mahmud Kaşğarinin “Divani-lüğət – it-türk” əsərinin qrammatik xüsusiyyətləri. Bakı,
2022, 275 s.
İbrahim Məhəmməd oğlu Bayramov 25 yanvar 1954-cü ildə Göyçə mahalının Toxluca kəndində anadan olmuşdur. 1961-ci ildə indiki Ermənistan Respublikası Krasnoselo rayonunun Toxluca kənd orta məktəbinə qəbul olunmuş, 1971-ci ildə həmin məktəbi bitirib İrəvanda yerləşən X.Abovyan adına Ermənistan Dövlət Pedaqoji İnstitutuna qəbul olunmuş, 1975-ci ildə həmin institutu fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Əmək fəaliyyətinə 1975-ci ildə Krasnoselo rayonunun Toxluca kənd orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi kimi başlamışdır. 1977-ci ildə AMEA-nın Nəsimi adına Dilçilik İnstitunun qiyabi aspiranturasına qəbul olmuş, 1977-1981-ci illərdə aspiranturada oxumuşdur.
“Müasir Azərbaycan ədəbi dilinin xalq danışıq dili hesabına zənginləşməsi yolları” (leksika və frazeologiya) mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək filologiya elmləri namizədi alimlik dərəcəsi almışdır. 1987-1988-ci illərdə Krasnoselo rayonunun Toxluca kənd orta məktəbində direktor işləmişdir. 1988-ci ilin dekabrında doğulub boya-başa çatdığı doğma yurdundan deportasiya olunmuşdur.
1995-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitenin “Azərbaycan dilinin onomalogiyası” elmi-tədqiqat laboratoriyasına müsabiqə yolu ilə kiçik elmi işçi vəzifəsinə təyin edilmişdir. 1995-ci ildə həmin universitetin Müasir Azərbaycan dili kafedrasına müəllim təyin edilmişdir. 12 dekabr 1995-ci ildə həmin kafedranın dosenti vəzifəsinə seçilmiş, hal-hazırda bu kafedranın professorudur.
Təyyar Salam oğlu Cavadov 1960-cı ildə Sabirabad rayonunun Mürsəlli kəndində anadan olmuşdur. 1977-ci ildə Sabirabad rayonu Ulacalı kənd orta məktəbini bitirmiş, həmin ildə V.İ.Lenin adına APİ-nin (indiki ADPU) Filologiya fakültəsinə daxil olmuşdur.
1981-ci ildə institutu fərqlənmə diplomu ilə bitirmiş, təyinatla Sabirabad rayonuna ixtisası üzrə müəllim göndərilmişdir. 1982-ci ildən Sabirabad rayonu Qalaqayın kənd orta məktəbində direktor müavini vəzifəsində çalışmışdır.
1984-cü ildə V.İ.Lenin adına APİ-nin Azərbaycan ədəbiyyatı ixtisası üzrə aspiranturasına (qiyabi) daxil olmuş, 1988-ci ildə oranı bitirmişdir. Elə həmin ildə “XIX əsrin sonu, XX əsrin əvvəllərində Azərbaycan uşaq poeziyası” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə etmişdir.1985-ci ildən 1991-ci ilədək Sabirabad rayonu Mürsəlli kənd orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi işləmişdir. 1991-ci ildən ADPU-da baş laborant, kiçik elmi işçi vəzifələrində çalışmış, 1996-cı ildən Müasir Azərbaycan və dünya ədəbiyyatı kafedrasında müəllim vəzifəsinə təyin edilmişdir.1998-ci ildən Müasir Azərbaycan və dünya ədəbiyyatı, 2003-cü ildən isə Azərbaycan və dünya ədəbiyyatı kafedrasında dosent vəzifəsində çalışmış, 2007-ci ildə “80-ci illər Azərbaycan romanı: janr təkamülü” mövzüsunda doktorluq dissertasiyası müdafiə etmişdir. AYB-nın üzvü, filologiya üzrə elmlər doktoru, professordur. 2014-cu ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında AAK-nın Filologiya üzrə Ekspert Şurasının sədri olmuş, hazırda bu şuranın üzvüdür. 2014-2015-ci illərdə Bakı Qızlar Universitetinin prorektoru (elmi işlər üzrə) işləmişdir. 2013-cü il Prezident təqaüdçüsüdür. Uzun illər“Kredo”qəzetinin redaksiya heyətinin üzvü, BQU-nun “Elmi əsərləri”ninməsul redaktoru olmuşdur.
“Ən yeni Azərbaycan ədəbiyyatı məsələləri” (2008), “Tarixi və çağdaş ədəbi prosesə dair araşdırmalar”(2009), “İsmayıl Şıxlının bədii nəsri” (2014), “M.Ə.Sabirin milli intibah idealı” (2015), “Qarlı aşırım”dan keçən yollar” (2016), “Azərbaycan ədəbiyyatı: mübahisələr, həqiqətlər” (2016) monoqrafiyalarının,“Ədəbi tənqid tarixinə dair portret-oçerklər” (2011, 2013),“Müasir Azərbaycanədəbiyyatı” (2012) adlı dərs vəsaitlərinin, «Azərbaycan ədəbiyyatının müasir problemləri»ndən bəhsdən elmi-nəzəri və ədəbi-tənqidi məqalələr toplusunun (2014),150-dən artıq elmi məqalənin müəllifi, “Azərbaycan klassik uşaq ədəbiyyatı antologiyası”,“Ömrü şərəflə yaşayanda”(Y.Babayevlə birlikdə) kitablarının,“Ən yeni Azərbaycan ədəbiyyatı”, “XX əsr Azərbaycan ədəbiyyatı”, “Ədəbi tənqid tarixi” fənlərinə dair tədris proqramlarının tərtibçisidir. Bir sıra beynəlxalq elmi konfransların iştirakçısıdır. 16 kitabın və 250-dən artıq məqalə müəllifidir. Elmi məqalələri Rusiya, Türkiyə və b. xarici ölkələrdə çap olunmuşdur.
Fikrət Ramazan oğlu Xalıqov
Fikrət Ramazan oğlu Xalıqov 1949-cu ildə Şəkidə anadan olmuşdur.1966-cı ildə Baş Layısqı orta məktəbini bitirmişdir.
1966-1971-ci illərdə APDİ-nin Avropa dilləri fakültəsinin alman və Azərbaycan dilləri ixtisası üzrə təhsil almışdır.
2011-ci ildə professor diplomu almışdır.1971-1973-cü illərdə Qəbələ rayonunu Mirzəbəyli kənd məktəbində ixtisası üzrə müəllim işləmişdir.1974-cü ildə Ağdam şəhərində Maarif işçiləri evində müavin kimi fəaliyyət göstərmişdir.1975-ci ildə AEA-nın "Xəzər" Elmi Mərkəzində tərcüməçi işləmişdir.1979-1992-ci illərdə Nəsimi adına Dilçilik İnstitutunda kiçik elmi işçi, elmi işçi, şöbə müdiri kimi müxtəlif vəzifələrdə çalışmışdır. 1984-cü ildə "Mil-Qarabağ düzü toponimiyası (Ağdam, Ağcabədi və Bərdə rayonlarının materialları əsasında)" mövzusunda dissertasiya müdafiə edərək filologiya elmləri namizədi alimlik dərəcəsi almışdır.
1989-2003-cü illərdə Azərbaycan Texniki Universitetində müəllim, dosent vəzifəsində çalışmışdır.2003-cü ildən Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Azərbaycan dili, ədəbiyyat və onun tədrisi kafedrasının dosenti olmuş, 2007-ci ildən 2015-2016-cı tədris ilinə kimi həmin kafedranın müdiri olmuşdur.
2004-cü ildə "Azərbaycan dilinin folklor onomastikası"mövzusunda dissertasiya müdafiə edərək filologiya elmləri doktoru alimlik dərəcəsi almışdır. 2008-2010-cu illərdə AMEA-nın Folklor İnstitutunda, 2010-2013-cü illərdə Nəsimi adına Dilçilik İnstitutunda Dissertasiya Şuralarının üzvü olmuş, 2013-cü ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komisiyasının filologiya elmləri üzrə ekspert şurasının üzvü təyin edilmişdir.
15.09.16-cı il tarixindən ADPU-nun Azərbaycan dili və onun tədrisi texnologiyası kafedrasında müəllim kimi fəaliyyət göstərir.
Kitabları:
- Folklor onomastikası(Bakı,1998)
- Azərbaycan toponimləri(Bakı, 1999)
- Folklor onomastikası(Bakı,2000)
- Şəki. Tarixi-etnoqrafik oçerklər(Bakı,2002)
- Elmi işçilər üçün rusca-azərbaycanca danışıq kitabçası(Bakı, 2002)
- Azərbaycan dili (didaktik materiallar), I c. (Bakı, 2006)
- Azərbaycan dili (didaktik materiallar), II c. (Bakı, 2006)
- Şəki. Tarixi-etnoqrafik oçerklər(Bakı,2007)
- Azərbaycan onomologiyası (Bakı, 2009)
- Nitqdə ifadəlilik yaradan vasitələrin öyrədilməsi (həmmüəlliflə) (Bakı,2012)
- Azərbaycan dili və nitq mədəniyyəti, Bakı, Müəllim, 2018.
12. Bizə qalan xoş xatirə. Göyçə gölü üzərində xəfif duman. Bakı, 2021, s. 38-40
Zahid Abdulla oğlu Xəlil 1942-ci ildə Yevlax şəhərində anadan olub. 1948–1958-ci illərdə M.Ə.Sabiradına 2 saylı şəhər orta məktəbində təhsil alıb.Orta məktəbi bitirdikdən sonra 1959–1965-ci illərdə ADU-nun (indiki BDU) Filologiya fakültəsində Jurnalistika ixtisasına yiyələnib.
Universiteti bitirdikdın sonra Yevlaxda əmək fəaliyyətinə başlayıb; “Qələbə”, “Təşəbbüs”, “Mübarizə” adlı rayon qəzetlərində məsul katib vəzifəsində çalışıb. 1966-cı ildə APİ-də nəşr olunan “Gənc müəllim”qəzetinin redaktoru təyin olunub. 1970-ci ildən “Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi” kafedrasında baş müəllim vəzifəsində işləmişdir. 1974-cü ildə namizədlik dissertasiyası müdafiə etmişdir. 1975-ci ildə filologiya elmləri namizədi, 1990-cı ildə doktorluq dissertasiyası müdafiə edərək filologiya elmləri doktoru, 1991-ci ildə professor adını alıb. 1997-2005-ci illərdə ADPU-nun Pedaqoji fakültəsinin dekanı, 2005-2018-ci illərdə Ədəbiyyat və onun tədrisi metodikası kafedrasının müdiri vəzifəsində çalışıb.
1982-ci ildə “Literaturnaya qazeta”da dərc olunan “Kölələr” və “Limonad içməyim” hekayələrinə görə “Zolotoy telyonok” mükafatına layiq görülmüşdür. Keçmiş SSRİ Dövlətnəşrkomun və SSRİ Yazıçılar İttifaqının Uşaq Ədəbiyyatı Şurasının üzvü olmuşdur. 2005-ci ildə Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənni üzrə Respublika Olimpiyada komissiyasının sədri təyin edilmişdir. Azərdaycan uşaq ədəbiyyatı üzrə dərslik, dərs vəsaitləri və metodik tövsiyələrin müəllifidir.
Ailəlidir, 3 övladı, 7 nəvəsi var.
12 dərslik və dərs vəsaiti, 16 bədii kitabın müəllifidir.
Təltifləri:
- 2001-ci ildə “Qızıl qələm” mükafatı laureatı adına layiq görülmüşdür.
- Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin sərəncamına əsasən 2006-cı ildə “Tərəqqi” medalı ilə təltif olunmuşdur.
- 2009-cu ildə“Əməkdar müəllim” fəxri adına layiq görülmüşdür.
-
“Azərbaycan dili təlimində fəndaxili əlaqələr” (2008),
-
“ Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası” (2015);
-
“Azərbaycan dili təliminin aktual problemləri” (2009),
-
“Söz birləşmələri tədrisinin linqvodidaktik əsasları” (2015),
-
“Dil tədrisinin aktual məsələlərinə dair” (2010),
-
“Nitq mədəniyyəti və üslubiyyat” (2012,2013,2014)
-
Dərslikləri I sinif “Azərbaycan dili” (rus məktəbi üçün, habelə 7,8 və 9-cu sinif “Azərbaycan dili” (rus məktəbi üçün) 1994-cü ildən 2005 –ci ilə qədər nəşr olunmuşdur; 1994-cu ildən 1998-ci ilə kimi VI sinif “Ədəbiyyat” dərsliyindən orta məktəbdə istifadə edilmişdir.
- Kama nehri üzerinde Yar Çallı – Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2018, eylül № 381. s. 58-59
- Türk şehirlerinin kaderi: Koydak -Yekaterinoslav-Dneprepetrovsk Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2018, ekim № 382. s.54-55
- Rusyada bir Türk şehri Sarı tav-Saratov - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2018, kasım № 383.s. 36-37
- Doğu Türkistan’da Bir Şehir: Karakaş –indi Moyuy Türk Dünyası Tarih.Kültür Dergisi, İstanbul, 2018, aralık № 384. s. 20-21
- Türk yadigarları daşıyan şəhər: Möcüzə sular qaynağı Kislovodsk –“Qobustan” dərgisi, 2018 № 3(178)
- Şərqi Slavyan xalqlarında Türk xalqları adı ilə mühafizə edilən mədəniyyət örnəkləri –Journal of Baku Engineering University, 2019 №1. səh. 18-25
- Altın Orda yadigarı – Rusun sınır kalesi Yam. Yamburg. Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, ocak № 385. s. 42-43
- Səlcuqlu dövrü abidəsi:Dayə xatundan şəfqət xatirəsi.İşıq jurnalı, 2019, №1, (97) s.12-15
- Kasim Altin Orda yadigarı şehir - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, şubat № 386. s.16-18
- Sibirin Kapısı: Çelebi Çelyabinsk - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, mars № 387. s.24-25
- Türk həqiqətləri: Bağçasaray çeşməsi əfsanəsi haqqında həqiqətlər -“Yada düşdü...” jurnalı, 2019, №2 (36). s.26-29
- Sibir’in Kadim Kenti Kızıl Yar | Krasnıy Yar 20 24 Krasnoyarsk – Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, nisan № 388. s.24-25
- Dedem Korkud”un destan şehri Ak Saka/ Ahıska - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, mayıs № 389. s.24-25
- Hazarların “Kale Kapısı” Kaluqa - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, haziran № 390. s.34-35
- Merkezi Rusyada Türk adı: KARAÇEV şehri - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, temmuz № 391 s.46-47
- Bahadirlar yurdu: Çikma kala, Kozmademyansk - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, agustos № 392 s. 46-48
- Uralda balballar şehri BALBAN. Şimdi: NİKULÇİN - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, eylül № 393 s.18-19
- “Xarı bülbüal” çiçəyini kəşf edən, amma əslini-nəslini gizlədən bilgə qadın: akad.Validə Tutayuk – İşıq dərgisi, avqust 2019, s.10-15
- Nogay Türk şehri Sarıtsinden Stalingrad Volgagradadek - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2019, kasım№395 10-13
- “Güney Uralda Kasatur Tungurdak indi Zlatoust şehri”- Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2020, ocak № 397 36-37
- Hem zafer hem de yenilgi için anıt: Büyük Bulgarya tarihinin şahidi: Kokşar-Kotelniç - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2020, mayıs № 401 32-34
- Şərqi Slav dillərində Тürk mənşəli hərbi terminlər - AMEA Nəsimi adina Dilçilik İnstitutu. Terminologiya Məsələləri, 2020 №2 с.19-23
- Rus dilində hərbi düşərgə anlamlı türk sözləri - AMEA Nəsimi adina Dilçilik İnstitutu Tədqiqlər №3; Bakı 2020. s.9-14
- Altaylarda Türklerin ayak izlerini taşıyan bir şehir: Yaş Tura/Biy Katın. Biysk - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2021, ocak №408 22-24
- Türk əfsanələri: Qoca ürəklərin əbədi gənclik iksiri- İşıq dərgisi, 2021 №1(105) s 14-16
- Volga Bulgarıstanında bir şehir: Narovçat. Eski Mukşa - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2022, şubat №421 9-12
- Deşti-Kıpçak Çölündeki Türk Yurdu Kara Çaplak indi Velikoknyajsk Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2020, avqust№ 415 12-15
- Türklerin kayıp şehri: Temnik - Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2021, nisan № 411 12-15
- Kaynarca veya Yagarlık Sınır Kalesi Askeri Biyografisi Türk Dünyası Tarih Kültür Dergisi, İstanbul, 2021 kasım, № 418 s.24 -26
- Dilimizdə alınma söz kimi dəyərləndirilən Türk mənşəli sözlər - Linqvistika Problemləri- Beynəlxalq Elmi jurnal 2021, №1.s.34-43
- Ötən illərin tarixi-bədii tədqiqi, Azərbaycan. Ədəbi-bədii Jurnal, 2022, №2, 182-187
Kamil Kamal Oğlu Bəşirov
1955-ci ildə Yevlax rayonunda anadan olub.1975-ci ildə APİ-nin (indiki ADPU) Filologiya fakültəsini bitirib.1980-ci ildə APİ-nin aspiranturasına daxil olub.1986-cı ildə namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək 10.02.02. ixtisası üzrə filologiya elmləri namizədi adını alıb.2010-cu ildən dosentdir.
2014-cü ildə doktorluq dissertasiyası müdafiə edərək 2013-cü ildən filologiya üzrə elmlər doktoru elmi dərəcəsini almışdır.
Əmək fəaliyyəti
1982-ci ildən APİ-nin (indiki ADPU) 2 nömrəli korpusunda tədris üzrə dispetçer, 1990-cı ildən laborant, müəllim, baş müəllim, dosent vəzifələrini tutmuşdur. Hal-hazırda kafedranın dosentidir.
Seçilmiş əsərləri
7 kitabın, 100-dən artıq elmi məqalənin müəllifidir.
1. Sözün tərkibi üzrə təhlilə dair, metodik gösrəriş. Bakı, APİ, 1996, 43 səh.
2. Orta məktəbdə Azərbaycan dilinin morfologiyasının tədrisi məsələləri. Dərs vəsaiti, Bakı, “Nurlan”, 2008, 328 səh. (şərikli)
3. Oğuz qrupu türk dillərində qrammatik morfemlər. Monoq-rafiya. Bakı, “Elm və təhsil”, 2009, 234 səh.
4. Azərbaycanın mürəkkəb quruluşlu toponimləri. Monoqrafiya, Bakı, 2009, 210 səh.
5. Azərbaycan dilində sinonim qoşasözlərin izahlı lüğəti. Dərs vəsaiti, Elm və təhsil, Bakı, 2012, 180 səh.
6. Füzulinin “Leyli və Məcnun” əsərində arxaizmlər, dərs vəsaiti, Bakı, 2015, səh. 172
- İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisi problemləri. Bakı: ADPU-nun nəş. 2006, 343 s.
- İbtidai siniflərdə nitq hissələrinin tədrisi. Bakı: ADPU-nun nəş. 2010, 200 s.
- İbtidai siniflərdə strategiyalı oxu problemi. Bakı: ADPU-nun nəş. 2021, 260 s.
- Əlifba (tat dilində) Bakı: maarif, 1996Ялифба (тат дилиндя). Bakı: Маариф, 1996, 79 s.
- Zuhun tati(III sinif üçün dərslik). Bakı: Маариф, 1996, 88 s.
- Oxu (II sinif kar uşaqlar üçün). Bakı: Маариф, 1997, 164 s.
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası.Ihissə. Bakı: ADPU, 2016, 404 s.
- İbtidai siniflərdə Azərbaycan dilinin tədrisi metodikası. II hissə. Bakı: ADPU,2019, 430 s.
- Nitq inkişafının tədrisi metodikası. Bakı: ADPU-nun nəş. 2018, 234 s.
- Oxu təliminin metodikası. Bakı: ADPU, 2021,180 s.
- Əlifba(tat dilində) dərsliyinə metodik rəhbərlik. Bakı: ADPU, 1997, 20 s.
- İkidillilik şəraitində uşaqların Azərbaycan dilində rabitəli nitqinin inkişaf etdirilməsinin səmərəli yolları. Bakı: ADPU, 1999, 30 s.
- I sinifdə тат dili üzrə danışıq dərslərinin səmərəli təşkili. Bakı: ADPU, 1999, 30 s.
- İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisinin səmərəli yolları. Bakı: Müəllim, 2005, 54 s.
- Kurikulumun məzmunu və həyata keçirilməsi yolları. Bakı, ADPU, 2017,71s.
- Təlim prosesində inteqrasiyanin təşkili. Bakı, ADPU, 2018, 71 s.
- Azərbaycan dili təlimində didaktik oyunlardan istifadə. Bakı, ADPU, 2021, 104 s.
- Şagirdlərin əmək tərbiyəsi təcrübəsindən.“İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1988, №4, s.30-32
- Ailədə uşaqların ana dili üzrə məktəbə hazırlanmasının bəzi məsələləri. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1989, №5, 27-31
- Tat dilli uşaqların Azərbaycan dilində təlimə hazırlanmasının xüsusiyyətləri. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1990, №4, 30-34
- İkinci dilə yiyələnməyin psixoloji əsasları. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1990, №6, s.14-20
- II sinif üzrə oxu materialllarının planlaşdırılması. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1991, №1, s.56-62
- İkidillilik şəraitində uşaqların Azərbaycan dili üzrə təlimə hazırlanmalarının bəzi məsələləri. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1991, №5, s.21-23
- İkidillilik şəraitində uşaqların Azərbaycan dili üzrə təlimə hazırlanmasının metodları. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” jurnalı, Bakı, 1992, №1-6, s.6-9
- Qarşılıqlı birləşmə və qovuşma aspektindən dilə yiyələnmə. Bakı// Ekologoya, Fəlsəfə, Mədəniyyət. Elmi məqalələr məcmuəsi 14-cü buraxılış, 1997, s.41-43
- Tat dilində “Əlifba” dərsliyinə dair. “Azərbaycan müəllimi” qəzeti, 1997, 5 iyun,s.3
- Uşaqların rabitəli nitqinin inkişaf etdirilməsində oyunların rolu. Bakı//Təhsil, mədəniyyət və incəsənət, 2000, №2,s.31-34
- Morfologiyanın tədrisində çalışmaların yeri. Bakı, ADPU, Filologiya məsələlərinə dair tematik toplu, 2002, №1-2 (20-21), s.72-73
- İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisi problemləri. Bakı//Təhsil, mədəniyyət və incəsənət, 2003, №3, s.27-29
- Morfologiyanın sintaktik zəmində tədrisi. Bakı//İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, 2003, №4, s.26-29
- İbtidai siniflərdə sözün tərkibinin öyrədilməsi. Bakı, ADPU, Filologiya məsələlərinə dair tematik toplu, 2004, №3-4 (28-29), s.104-110
- İsmin tədrisinin vasitə və yolları. Bakı// İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, 2004, №3, s.9-13
- Sifətin tədrisi metodikasına dair. Bakı// İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, 2004, №3, s.9-13
- Sifətin tədrisi metodikasına dair. Bakı//Pedaqoji tədqiqatlar, 2005, 1 (23), s.101-106
- İsmi tədrisinin leksika ilə əlaqəsi. Bakı// İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, 2005, №3s.9-12
- “Sözün tərkibi” mövzusunun tədrisində leksik işlər. BDU// dil və ədəbiyyat, 2005, №4 (46), s. 130-134
- İbtidai siniflərdə nitq hissələri haqqında anlayışların yaradılması. BSU// Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri, 2005, №3, s.127-129
- Feilin leksiks ilə əlaqəli tədrisi. BDU// dil və ədəbiyyat, 2005, №5 (47), s.116-117
- “Sözün tərkibi” mövzusunun orfoqrafiya ilə əlaqəli tədrisinə dair. ADPU//Elmi Xəbərlər, humanitar elmlər seriyası, 2005, №5, s.117-121
- Nitq hissələrinin orfoqrafiya ilə əlaqəli tədrisi. Odlar Yurdu Universitetinin elmi və pedaqoji xəbərləri. 2005, №15, s.101-108
- Morfologiyanın tədrisi prosesində ədəbi tələffüz üzrə aparılan işlər. BDU// Dil və ədəbiyyat, 2006, №1 (49), s.140-142
- İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisinin didaktik əsasları. ADPU//Elmi Xəbərlər, 2006, №1, s.184-188
- İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisinin psixoloji əsasları. BSU// Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri, 2005, №5, s.83-86
- İbtidai siniflərdə ismin tədrisi prosesində şagirdlərin rabitəli nitq vərdişlərinin inkişaf etdirilməsi. BSU//Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri, 2005, № 4, s.227-229
- Sifətin tədrisi prosesində lüğət işi. Bakı// İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, 2006, №2, s.27-29
- İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisi dili mənimsəməyin əsaslarından biri kimi. ADU// Elmi Xəbərlər, 2006, №3, s.166-169
- İbtidai siniflərdə sifətin tədrisi prosesində rabitəli nitq vərdişlərinin inkişaf etdirilməsi. ADPU//Elmi Xəbərlər, Humanitar elmlər seriyası, 2006, №2, s.410-416
- Sifətin tədrisndə tapmaca və oyunlardan istifadə. BDU// Dil və ədəbiyyat, 2006, №3 (51), s.117-118
- Morfologiyanın tədrisi problemlərinin nəzəri və metodik ədəbiyyatda qoyuluşu. BSU// Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri, 2006, №3, s.141-145
- Söz yaradıcılığı üzrə işin morfologiyanın tədrisi ilə əlaqələndirilməsi. ADU// Elmi Xəbərlər, 2006, №5, s.61-63
- I-IV siniflərdə morfologiyanın tədrisi üzrə işin məzmunu haqqında. BDU// Dil və ədəbiyyat, 2006, №4(52), s.125-126
- Feiln tədrisində rabitəli nitqin inkişaf etdirilməsi. OYU//Elmi və Pedaqoji xəbərlər, 2006, № 18, s.43-46
- İbtidai siniflərdə feiln tədrisinə dair. ADPU// Elmi Xəbərlər, Humanitar elmlər seriyası, 2006, № 3, s.449-453
- Feiln tədrisində interaktiv təlim metodlarından istifadə. Bakı// İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə, 2007, № 4, s.58-61
- İsmin sifətlə əlaqəli tədrisinə dair. BDU// Dil və ədəbiyyat, 2007, №4, s.174-175
- Qrammatik təriflər üzrə işi təşkili. ADU// Elmi Xəbərlər, 2007, №6, s.294-297
- Fəal təlimdə qrammatik oyunlardan istifadə. ADPU// Elmi Xəbərlər, Humanitar elmlər seriyası, 2007, №5, s.85-88
- Morfologiyanın dilin digər şöbələri ilə əlaqəli tədrisinə dair. OYU//Elmi və Pedaqoji xəbərlər, 2008, №23, s.168-177
- Məktəbəqədər dövrdə nitqin səs mədəniyyəti üzrə işin təşkili. BQU// Elmi əsərlər, 2008, №3, s.139-143
- К совместному обучению морфологии с синтаксисом. Москва, Педагогические науки, 2009, №3, ст. 50-53
- К обучению морфологии практическим путем. Москва, Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук, 2009, №5, ст. 250-252
- Новые отношения к развитию речи учеников. Курск, Журнал научных публикации аспирантов и докторантов, 2009, №6, ст.55- 57
- Морфологический разбор как средство размышления и развития речи. Воронеж, Новые технологии в образовании, 2009, № 4, ст.61-64
- Nitq bacarıqlarının inkişaf etdirilməsində fəal təlim metodlarından istifadə. AMİ//Elmi Xəbərlər, 2009, №3, s.59-65
- Ana dili dərslərində şagirdlərin nitq bacarıq və vərdişlərinin inkişaf etdirilməsi. AMİ//Elmi Xəbərlər, 2010, №2, s.103-106
- İbtidai siniflərdə nitq hissələrinin tədrisinin mahiyyəti və əhəmiyyəti. Azərbaycan Texniki Universiteti, Elmi əsərlər,2010, №3, s.103-107
- Morfolojinin ögretiminde ders içi anlatım ve küktürel entegrasyon imkanları. Turkiye, Türkbilim jurnalı, mart, 2011, №5, s.31-37
- Uşaqlara həyatı bacarıqların aşılanmsı və nitq inkişafı. AMİ//Elmi Xəbərləri, 2011, №1, s.89-94
- К совместному обучению синтаксиса с морфологией. O”zbekiston,UzMU Xabarlari, 2011, №2, ст.171-173
- Принципы обучение морфологии в началных классах. Вестник Казахский национальный университет имени Аль-Фараби, сериея «Педагогические науки», 2012 - № 1(35), ст.118-120
- Morfoloji qaydaların mənimsənilməsində fəal təlimin mövqeyi. Filologiya məsələləri, “Elm və təhsil” , Bakı, 2012, № 4, s.163-166
- Müəllimin bələdçilik mövqeyi və fəal təlim texnologiyalarının tətbiqi haqqında. ADPU// Elmi Xəbərlər, 2012, №3, 375-377
- Особенности работы по развитию речи в процессе изучения местоимения. Вектор науки Тольяттинского государственного университета, Тольятти, 2013, №3(14), ст.98-99
- Müəllimlik məsuliyyətli peşədir. Bakı//Məktəbəqədər və ibtidai təhsil(elmi-metodik jurnal), 2013, №4(205), s.67-71
- Formativ qiymətləndirmə sahəsində mövcud olan problemlər və onların aradan qaldırılması yolları. ADPU// Elmi Xəbərlər, 2013, №4,400-402
- İfadəli oxu bacarıqlarının aşılanmasında inteqrasiyadan istifadə. İfadəli oxu bacarıqlarının aşılanmasında inteqrasiyadan istifadə, s.161-163
- Əvəzliyin tədrisi haqqında. Filologiya məsələləri, “Elm və təhsil” , Bakı, 2014, № 4, s.115-119
- Azərbaycan dili milli-mənəvi sərvətimizdir. ADPU// Elmi Xəbərlər, 2014, №2, 270-272
- Azərbaycan dili və musiqi fənninin inteqrativ tədrisi. Filologiya məsələləri, “Elm və təhsil” , Bakı, 2014, №6, s.25-29
- Theoretical approach to the teaching of the parts of speech in initial classes. International Journal of Current Life Sciences – Vol.4, Issue, 10, October, 2014, 81/72-81/77
- İbtidai siniflərin Azərbaycan dili dərslərində əyanilikdən istifadənin imkanları. Filologiya məsələləri, “Elm və təhsil” , Bakı, 2015, №2,145-150
- Azərbaycan dilinin tədrisində inteqrasiyanin təşkili. BSU// Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri, Bakı, 2015, №2,141-144
- Role ofinterconnected teaching of morphology and syntax on development of communication skills. İnternational Journal of biology, pharma and Allied Sciences(İJBPAS) , June. Html nabat_files. 2015,3625-3633
- İnteqrasiya təlim prosesində başlıca prinsip kimi. BDU//Dil və ədəbiyyat,Bakı, 2015, №1(93), s.308-310
- “Kitabi Dədə Qorqud” abidəsində dil məsələləri. AMİ//Xəbərlər, №4, 2015,104-107
- İbtidai siniflərdə sintaksislə bağlı nitq inkişafı üzrə aparılan işlər.M.Füzuli ad. Əlyazmalar İnstitutu//Filologiya məsələləri, №10, 2015, s.316-321
- Azərbaycan dili dərslərində sözlərin izahı lüğət üzrə işin komponenti kimi.M.Füzuli ad. Əlyazmalar İnstitutu//Filologiya məsələləri, №10, 2015, s.328-333
- İbtidai sinif şagirdlərinin təfəkkürünün inkişafında nağılların rolu.M.Füzuli ad. Əlyazmalar İnstitutu//Filologiya məsələləri, №10, 2015, s.476-482
- Təlimdə inteqrasiya-inteqrativ kurikulum haqqında. Filologiya məsələləri, “Elm və təhsil”, Bakı, 2016, №11, s.309-314
- Oxu dərslərində ədəbi tələffüz vərdişlərinin mənimsənilməsi üzrə işin imkanları. BSU//Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, 2017, №1, 352-355
- Orfoqrafiya təlimində inteqrativ metodlardan istifadə. ADPU//Xəbərlər, 2017, №1,29-35
- Didaktik oyunlar təlimin səmərəliliyini təmin edən vasitə kimi. BDU//Dil və ədəbiyyat, 2017, №3, s. 148-152
- Nitq inkişafı təfəkkürün inkişafının, təfəkkürün inkişafı nitq inkişafının tənzimləyicisidir. BDU// Dil və ədəbiyyat, 2018, №2(106),352-355
- Nitq inkişafının mərhələləri, nitqə verilən tələblər. ADPU//Xəbərlər, 2018, C.66, №2 s. 40-47
- İbtidai siniflərdə lüğət üzrə işin metodikası. BSU//Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı, 2018, №4, 191-197
- Azərbaycan Respublikasında multikulturalizm dövlət siyasəti və həyat tərzidir. Bakı //Pedaqogika, 2018, №4, 49-53
- Sintaksisin tədrisinin bəzi problemləri. BDU// Dil və ədəbiyyat, 2018, №3, s. 176-180
- Sintaksisin tədrisində ədəbi tələffüz üzrə aparılan işlər. BDU//Dil və ədəbiyyat, 2019, №2(110), s. 324-326
- Şagird nailiyyətləri ilə bağlı müasir qiymətləndirmə növlərinin tətbiqi təcrübəsindən. BSU//Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, 2019, №3,194-199
- Azərbaycan dilinin tədrisində innovativ təlim metodlarından istifadə. Bakı: Elm və təhsil// Filologiya məsələləri, 2019, №7, 9-12
- Müasir qiymətləndirmə növlərinin tətbiqi təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsində mühüm amildir. BQU//Elmi əsərləri, 2019, №3,77-82
- Dil qaydaları üzrə işin nitq inkişafı ilə inteqrativ təşkili. Bakı//Filologiya məsələləri, 2019, №11, 65-73
- Müəllimin pedoqoji ustalığı tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi faktorudur. Bakı//Pedaqogika, 2019, №4, 21-27
- Atalar sözlərinin tədrisi haqqında. Bakı, BDU//Dil və ədəbiyyat, 2019, №4, s.405-408
- Ədəbi tələffüz və oxu. Bakı//Pedaqogika, 2020, №1, 34-37
- Integrative teaching of syntax and morphologi. Научный журнал ''Сhronos'' Мультидисциплинарный Сборник научных публикаций «Вопросы современной науки:проблемы, тенденции и перспективы». Г. Москва- 2020, выпуск 5 (43), с.21
- Об использовании исламских религиозных ценностей в школьном образовании. «Общественные науки в современном мире» выпуск 3 (33) (19 июля 2020 г.), с.14-18
- Fonetikanin orfoqrafiya və orfoepiya ilə inteqrativ tədrisinin nəzəri-metodik əsaslari haqqinda. SDU, Elmi Xəbərlər, Sosial və humanitar elmlər bölməsi, 16, 2020, №2, s.79-82
- İbtidai sinif üçün “Azərbaycan dili” dərsliklərində nağılların yeri. SDU, Elmi Xəbərlər, Sosial və humanitar elmlər bölməsi, 16, 2020, №3, s. 89-93
- İbtidai siniflərdə cümlənin məqsəd və intonasiyaya görə növlərinin tədrisi haqqında. BSU, //Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, 2020, №2,139-142
- Dil qaydalarının tədrisi təcrübəsindən. Bakı: Elm və təhsil// Filologiya məsələləri, 2020, №10, 27-37
- Nəsimi yaradıcılığında ədəbi dil aspekti. Linqvistika problemləri.Beynəlxalq elmi jurnal,2020 №4, 54-60
- Dil qaydalarının tədrisi haqqında. Bakı, BDU, //Dil və ədəbiyyat, 2021, №1(115),172-176
- Frazeologizmlərin qarşılıqlı qovuşma və birləşmə tendensiyası. Filoloq №2(6), Fevral 2021,5
- Strategiyalı oxu problemi. SDU, Elmi Xəbərlər, Sosial və humanitar elmlər bölməsi, c.17, 2021, №2,91-94
- Oxu dərslərində şagirdlərin müstəqillik və fəallığının təşkili. BSU//Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, 2021, №3, 176-181
-
İkidillilik şəraitində uşaqların lüğət ehtiyatının zənginləşdirilməsində onomastik leksikadan istifadə. Azərbaycan onomastikası problemlərinə həsr olunmuş III elmi-nəzəri konfransının məruzələrinin tezisləri. Bakı, Бакы, 1990, s.54
-
İkidillilik şəraitində Azərbaycan dili təlimi üzrə işin istiqamətləri (məktəbəhazılıq dövründə). Azərbaycan ali məktəb aspirantlarının XIII respublika elmi konfransının tezisləri. Bakı, 1991, s.59
-
Tat dili tədrisi məəsələləri. Bakı, Xəzər Universiteti. “ Azərbaycan Respublikasında təhsil islahatı” konfransının materialları 1995, s.96-97
-
İkidillilik şəraitində uşaqların Azərbaycan dili üzrə təlimə hazırlanmaları prinsipləri. Bakı “Naxçıvan” Universiteti. “Respublika pedaqoji kadrların hazırlığının praktik problemləri” mövzusunda pedaqoji təmayüllü ali və orta ixtisas məktəblərarası elmi-praktik konfransın materialları. 1998, s.88-90
-
İkidillilik şəraitində tidai sinif şagirdlərinə morfoloji biliklərin öyrədilməsinə dair. Azərbaycan ETPEİ-də 1998-ci ildə aparılmış elmi-tədqiqat işlərinin yekunlarına həsr edilmiş elmi konfransın tezisləri. Bakı, 1999,7-9
-
İbtidai siniflərdə morfologiyanın tədrisinin linqvistik əsasları. BSU, Naxçıvan Dövlət Universiteti,Gəncə Dövlət Universiteti. Azərbaycanşünaslığın aktual problemlərinə həsr olunmuş konfransın materialları, Bakı, 2010,45-50
-
Изучение части речи на синтаксической основе. Современные проблемы гуманитарных и естественных наук.Третья международная научно-практическая конференция. Москва, 2010, ст. 321-322
-
Yeni proqramların-fənn kurikulumlarının səciyyəvi cəhətləri. Müəllim hazırlığının müasir problemləri Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı,2011, s.296-299
-
Qiymətləndirmə təlim prosesinin tərkib hissəsi kimi. “Təhsil sistemində monitorinq və qiymətləndirmənin yeri” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının materialları, Bakı, 2012, s.104-106
-
Şair və müəllim. Sabir-150 Respublika elmi-praktik konfransın materialları, Bakı, 2011,155-158
-
Qiymətləndirmə təlim prosesinin tərkib hissəsi kimi. “Təhsil sistemində monitorinq və qiymətləndirmənin yeri” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransının materialları, Bakı, 2012, s.104-106
-
Müəllim hər zaman öyrədən və öyrənəndir. ADPU və “Qafqaz” Universiteti. “Müəllim hazırlama siyasəti və problemləri”beynəlxalq simpoziumu, Bakı, 2013,31-32
-
Təhsildə innovasiya və innovativ müəllim. “Müəllim hazırlığının müasir problemləri: texnologiya, təhsil və inkişaf” III Beynəlxalq Elmi konfransın materialları.Bakı,2014, 22-23 may,173-174
-
Qloballaşma şəraitində Azərbaycan dilinin inkişaf tendensiyası. SDU/ Beynəlxalq elmi konfransın materialları, 19-20 dekabr 2019,471
-
Mониторинг качества образования в детском саду. Сучасний рух науки: тези доп. X міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2-3 квітня 2020 р. – Дніпро, 2020. – Т.1. – 811 с., с.370
-
Учитель как фасилитатор. Евразийское научное объединение. Интеграция науки в современном мире. 64я Международная научная конференция. Москва, 2020, часть 6, с.434-437
-
Morfologiyanın tədrisində lüğət ehtiyatının zənginləşdirilmə International Asian Conference on Contemporary Sciences – IV held in June 26-28, 2020 in Khazar Unicersity, Azerbaijan, s.234
-
Интерактивные формы обучения. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 17-18 серпня 2020 р. – Дніпро, 2020. – 562 с., с.164-169
-
Nağillarin tədrisində bədii təsvir vasitələrinin rolu. The v international scientific conference dedicated to the 110th anniversary of Rasul Rza. Modern Science and Technology İnovations. 25-26 temmuz 2020,212-219
-
İmadəddin Nəsiminin Azərbaycan ədəbi dilinin inkişafinda rolu. İnternational conference on social sciences held in august 3-5, 2020. In Tripoli, Libya, s.234
-
Актуалность рзвития домашнего обучения детей. Uluslararası türklerin dünyası sosyal bilimler sempozyumu, 17 aralık, 2020,105
-
Dilçilik modelinin quruluşu və xüsusiyyətləri. Türk dillərinin və ədəbiyyatının tədqiqi və tədrisinin aktual problemləri.Beynəlxalq elmi konfrans(20-21may 2021-ci il),473-476
-
Integrative teaching of morphology with spelling. Uluslararası türklerin dünyası sosyal bilimler sempozyumu, 05-08 Ağustos 2021, s.31-32
HƏCƏR EMİN qızı HÜSEYNOVA
(filologiya üzrə elmlər doktoru,professor)
Həcər Hüseynova (Umani) 1962-ci il fevral ayının 20-də Gəncə şəhərində anadan olmuşdur. Gəncədə 18 saylı orta məktəbi, 1984-cü ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin filologiya fakültəsini bitirmişdir. 2002-ci ildən ADPU-nun filologiya fakültəsində, Azərbaycan dilçiliyi kafedrasında çalışır. Universitetin professoru, filologiya üzrə elmlər doktorudur. 2002-ci ildə “Səməd Vurğunun bədii əsərlərində onomastik vahidlərin linqvistik xüsusiyyətləri” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə etmiş, 2009-cu ildə dosent elmi adı almışdır. 2012-ci ildə “Mir Cəlal Paşayevin bədii əsərlərinin dil və üslub xüsusiyyətləri” mövzusunda doktorluq dissertasiyası müdafiə etmiş, 2014-cü ildə filologiya elmləri doktoru elmi dərəcəsi almışdır. 2019-cu ildən ADPU-nun professorudur.
YAP-ın üzvü, Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin üzvüdür. 2016/17-ci ildə elmi-pedaqoji və bədii yaradıcılığına görə Prezidentin xüsusi təqaüdünə layiq görülmüşdür. 2019-cu ildən ADPU-nun filologoya fakültəsi Elmi Şurasının elmi katibi, “Müəllim sözü” qəzetində baş redaktorun müavini (2013-2019), 2018-ci ildən ADPU-nun filologiya fakültəsində nəşr edilən “Linqvistika problemləri” jurnalının elmi katibi, 2016-cı ildə ASKEF Bilim kurumunun (Türkiyə) Azərbaycan üzrə təmsilçisi, 2019-cu ildən bu günə qədər Türkiyə Cumhuriyyətində İKSAD-ın təşkilatçılığı ilə bütün dünyada keçirilən Beynəlxalq kongrelərin Təşkilat və Bilim kurulu üzvü, 2019-2021-ci illərdə Azərbaycanda və xaricdə Beynəlxalq və Respublika səviyyəli elmi konfransların başkanı, təşkilatçısı və elm komissiyalarının üzvü olmuş, pandemiya dönəmində gənclərin maarifləndirilməsi və elmi biliklərinin artırılması məqsədilə təşkil edilmiş təlimlərdə, vebinarlarda çıxışlar etmiş, ADPU-da müəllimlərin reytinq qiymətləndirilməsi komissiyasının filologiya fakültəsi üzrə nümayəndəsidir. Elmi fəaliyyətinə görə 50-dən artıq beynəlxalq və respublika miqyaslı sertifikat, diplom və təşəkkürnamə ilə mükafatlandırılmışdır. Onlarla kitabın redaktoru, rəyçisidir.
Elmi əsərlərinin siyahısı:
1.Səməd Vurğunun bədii əsərlərində onomastik vahidlərin linqvistik xüsusiyyətləri. Monoqrafiya. Bakı, Elm, 2001;
2.Müasir Azərbaycan onomalogiyası məsələləri.Dərs vəsaiti. Bakı, 2005;
3.Toponimlərin bəzi nəzəri məsələləri. Dərs vəsaiti. Bakı, 2006;
4.Mir Cəlalın obrazlı dili. Monoqrafiya. Bakı, 2007;
5.Mir Cəlalın bədii əsərlərinin dili və üslubu. Bakı, monoqrafiya, 2008;
6.Mir Cəlal: Aforizmlər. Antroponimlər. Monoqrafiya. Bakı, 2009;
7.Mir Cəlalın aforizmləri (İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində)- metodik vəsait. Bakı, 2014;
8.Nitq inkişafına dair praktik məşğələlər – dərs vəsaiti (əcnəbi tələbələr üçün). Bakı, 2014;
9.Bədii əsərlərin üslubi sintaksisi – dərs vəsaiti (Mir Cəlalın bədii əsərləri əsasında). Bakı, 2016;
10.Bədii əsərlərdə onomastik vahidlərin rolu. Dərs vəsaiti. (Mir Cəlalın və S.Vurğunun əsərləri əsasında). Bakı, 2017;
11.Mir Cəlalın bədii əsərlərinin linqvopoetik xüsusiyyətləri.Monoqrafiya. 2 cilddə. Bakı, 2018;
12.Mir Cəlalın hikmətli kəlamları. İran, Tehran, Monoqrafiya, 2019;
13.Azərbaycan dilinin interregional xüsusiyyətləri Proqram. Bakı, 2021
14.Türk Dillerinde Kantitatifliyin İfade Araçlarının Tarihsel Gelişimi. (Morfolojik Yöntem)//(Türk dillərində kvantatifliyin ifade araçlarının tarihsel inkişafı-morfoloji üsul) XIII-Türkoloji qurultay. Polşa-Varşava, 25-28 Sentyabr. 2018,səh. 274-279.(məqalə)
15.Azerbaycan'in türk dilli yer-yurt isimleri.Türkiyə. Giresun-2019,s.87-91. (tezis)
16.Eski türk yazıtlarında mürekkep cümle. TC.İstanbul. Turan-Sam. N41. 2019, səh.167-170. (məqalə)
17.Monological and dialogue features. Almanya. Berlin. Spirit Time- Jurnalı. 2019.N11(23) 2. s.46-49-RİNÇ . (məqalə)
18.Words of Turkic origin in ancient Greek məqalə Turkic Studies Journal : Қазақстан, Нұр-Сұлтан қ.2020 volume.2; number 3. Veb of sayns
19.Сибирские топонимы турецкого происхождения məqalə. Диалектология.этнолингвистика. мифология. ономастика. этимология. Rusiya-Ufa şəhəri, 1-4 Noyabr-2020, Tom 1. səh.214-221.
20.”Azərbaycanın qəhrəman qadınları”- kon.mat. World women conference// dünya kadın kongresi -Ankara, Türkiye.7-8 Mart 2020
21. İntegrating syrian refugee women in turkey through re-interpreting french experience. INTERNATIONAL AFRICAN CONFERENCE ON CURRENT STUDIES Johannesburg, SOUTH AFRICA July 6-7, 2020. Səh.449-455
22)Plural words in Azerbaijani dialects. Beynəlxalq sertifikat: International European Conference on Interdisciplinary Scientific Researches-III. January 15-16, 2021 Comrat State University. Comrat, Moldova
23)History of The Formation of Some Verbs. Beynəlxalq sertifikat: 8th International El Ruha Congress of Social Sciences. January 30-31, 2021 Karak, JORDAN.
24)Azerbaycan kaleleri halkımızın taşlaşmış bellegidir. Beynəlxalq sertifikat: International Paris Conference on Social Sciences – V. 2021. February 7-8, 2021 Paris, FRANCE.
25)Azerbaijani-Turkish chronicler women. Beynəlxalq sertifikat: Global World Women Conference-2. February 11-12, 2021.
26)Azerbaycan lehçelerinde kullanılan arkaik unsurlar. Beynəlxalq sertifikat: 4th International Conference on Scientific Research February 12-13, 2021. Ankara.
27)Toponyms of Shusha. 4th International Nowruz Conference on Scientific Research. March 18-21, 2021 / Karabagh, Azerbaijan.
28)OLD VERBS IN AZERBAIJANI LANGUAGE. 9th International Conference on Culture and Civilization. Tashkent. Uzbekistan. 15-16 mart, 2021
29)Bыражение количеств лексическим путем на турецких языках. Theory and Practice of science: key aspects. İtaliya-Roma. Aprel-2021. N49. Səh.329-344. Kopernikus.
30)Azerbaijani castles are the stone memory of our people. International PARIS conference on social sciences – V; Paris, France, February 7-8, 2021
31) Ancient Turkic toponyms of Azerbaijan. 5th International Nowruz Conference on Scientific Research. March 17-21, 2022 / Antalya-TÜRKİYE
32) Attitude towards women in Turkish nations. WORLD WOMEN CONFERENCE-IV MATA SUNDRI COLLEGE FOR WOMEN, UNIVERSITY OF DELHI (Hindistan) MARCH 8-9, 2022
33) Archaic Turkish words preserved in Azerbaijani-Turkish dialects. 5. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE RESEARCH. 28-29 Yanvar-2022. Ispaniya. Valencia.
34) AZERBAYCAN'IN ÖZEL İSİMLER SİSTEMİ – HİDRONİMLER. TOKYO SUMMIT-5-th International Conference on Innovative Studies of Contemporary Sciences. January-14-16 -2022. Tokyo- Japan.
35) The world of wisdom of Nizami Ganjavi//Nizami Gəncəvinin hikmət dünyası. 25-29 iyun 2021. Türkiyə-Bursa.
36) AZƏRBAYCANIN DÖYÜNƏN ÜRƏYİ- ŞUŞA. Bakı.2022.